Tuesday, November 10, 2009

Aku menduakan Kay


Bersanding dengan Dee....hehehehe nak tambah jadi 8 mcm Tuan Guru Abuya Norseman
Aku tahu Kay terlalu sedih....sedih kerana hari ini aku tidak bersama dia melewati pemandangan indah disekitar sri aman. Bersedih kerana hari ini aku bersama Dee secara sah. Sah Dee aku miliki...selepas tamat edahnya bersama Moss. Aku bersama-sama Dee melayari saat indah melewati saat mentari mahu beradu. Ternyata Dee agak bertenaga. Malam itu aku makan malam bersama rakan-rakan makan di BSA. Ramai rakan-rakanku memuji ke elegant nan Dee.
He he he bangga sungguh aku......
Malas nak tulis panjang-panjang sebab Dee panggil aku untuk gosok belakang dia.....Kay?
Malam ni dia tidur luar.........................................
* Ni citer pasal basikal lah.......gambar kat atas tu...over sikit tau!!!!!Dont feel offended hahahah

0 comments: